Zamówienia publiczne


Komunikat z załącznikami

13‑12‑2022 09:22:33

Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Kątach Wrocławskich zaprasza do złożenia oferty na badania wody na krytej pływalni Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Kątach Wrocławskich.

Przedmiot zapytania:  przesłanie oferty cenowej na realizację zamówienia realizowanego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r. poz.2164 ze zm.), tj. dostawy naturalnej wody mineralnej i źródlanej oraz dzierżawa dystrybutorów do dozowania wody w galonach dla potrzeb Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Kątach Wrocławskich.

Przedmiot zamówienia: przeprowadzanie badań wody basenu kąpielowego zgodnie z harmonogram badań wody  w roku 2023 wraz z zakresem badań zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać woda na pływalniach (Dz. U. 2015, poz. 2016)

Termin realizacji:

Usługa świadczona będzie w terminie od dnia 01.01.2023r do 31.12.2022 r.

Ofertę należy złożyć do dnia: 27.12.2022r. do godz. 12.00

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wyborze oferty

29‑11‑2022 11:58:08

Informacja o wyborze oferenta.

Przedmiot zamówienia: „Modernizacja oświetlenia na stadionie sportowym przy ul. Zwycięstwa 27 w Kątach Wrocławskich”.

Zamówienia udziela się:

Recycling Solutions Sp. z o. o. Adres Wykonawcy: ul. Stanisławowska 58A/14, 54-611 Wrocław

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Komunikat z załącznikami

21‑11‑2022 09:18:48
Zaproszenie do złożenia oferty na modernizację oświetlenia na stadionie sportowym przy ul. Zwycięstwa 27 w Kątach Wrocławskich
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Komunikat z załącznikami

07‑07‑2022 10:01:21

Ogłoszenie o zamówieniu

Roboty budowlane Modernizacja budynku polegająca na montażu nowej kombi elastycznej posadzki sportowej w Hali sportowej w Kątach Wrocławskich przy ul. Zwycięstwa 27

Szczegóły zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ab604bd-fbcb-11ec-9a86-f6f4c648a056

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Komunikat z załącznikami

23‑07‑2021 09:20:48

Zaproszenie do złożenia ofert na zabezpieczenie ratownicze krytej pływalni Delfinek w Kątach Wrocławskich

Celem niniejszego zapytania ofertowego jest wyłonienie wykonawcy zamówienia publicznego wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro

Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem obowiązku stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. (tj.Dz.U. z 2018 roku poz. 1986ze zm.) na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy.

W zakresie nieuregulowanym w niniejszym zaproszeniu mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 poz. 1025 ze zmianami zwany dalej k.c.) oraz Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości 30 000 euro przyjęty Zarządzeniem nr 8/2016 Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Katach Wrocławskich (za zmianami)

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

ZAMAWIAJĄCY: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu z siedzibą ul. Zwycięstwa 23, 55-080 Kąty Wrocławskie, - „Delfinek" Tel/fax 71-726 24 44,

zaprasza Państwa do złocenia oferty w postępowaniu o udziale zamówienia publicznego na :

Obsługę ratowniczą na pływalni „Delfinek" w Kątach Wrocławskich

1)       Postępowanie w celu wyłonienia wykonawcy prowadzone będzie wg. zasad określonych w niniejszym zaproszeniu. Integralną częścią niniejszego zaproszenia stanowi Załącznik nr I (formularz oferty).

2)       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie zrealizowali co najmniej, 2 usługi obejmujące, obsługę ratowniczą pływalni; w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 3 miesiące: Wykonawca obowiązany jest udokumentować doświadczenie przedkładając wraz z ofertą wykaz wykonanych usług wraz z referencjami. W przypadku nieprzedłożenia dokumentów wraz z ofertą Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie krótszym niż 3 dni. Wykonawca, który nie udokumentuje wymaganego doświadczenia zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta odrzucona.

3)       Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, przedkładając polisę OC wraz, z ofertą. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie będzie obowiązany do utrzymania ubezpieczenia przez cały okres realizacji zamówienia.

4)       Ceny zaproponowane przez Wykonawców z formularza oferty pozostają niezmienne przez okres trwania umowy.

5)       Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą ilość punktów.

6)       Nie zamierza się organizowania zebrania Wykonawców.

7)       Osobą do kontaktu w kwestiach technicznych jest Pan Czesław Smolarski

  1. SPOSÓB POROZUMIEWANIA.

1)       Strony w toku postępowania porozumiewają się drogą elektroniczną na adres sekrełariat@gokiskwr.pl

2)       Oświadczenia, dokumenty, wnioski, pytania oraz inne informacje przekazane drogą elektroniczną uważać się będzie za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i niezwłocznie potwierdzona przez drugą Stronę (na żądanie).

3) PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.

  1. CENA

1)       Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1) - podać wysokość zaoferowanej ceny brutto za I godzinę usługi brutto

2)       Cena musi być podana w złotych polskich.

3)       Wykonawca powinien podać cenę ofertową brutto uwzględniając wszystkie koszty jakie musi ponieść przy realizacji tego zadania.

 4)      Ceny należy podawać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

  1. SKŁADANIE OFERT

 1)      Oferty należy przekazać drogą elektroniczną w tytule wiadomości należy wpisać: „Obsługa ratownicza na pływalni „Delfinek" w Kątach Wrocławskich"

2)       Składanie ofert do dnia 23.08.2021.do godziny 10.00 na adres:

 sekretariat@gokiskwr.pl

3)       Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

  1. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

 Oferta powinna być przygotowana z uwzględnieniem poniższych zasad:

1)       Wykonawca powinien zapoznać się z całością dokumentów, a następnie wypełnić wszystkie miejsca do tego celu wskazane w Formularzu Oferty.

2)       Poza wypełnieniem miejsc do tego przewidzianych Wykonawca nie może skreślać, dopisywać ani w jakikolwiek sposób zmieniać tekstu dokumentów otrzymanych od Zamawiającego, jeśli miałoby to zmienić treść oferty.

3)       Wymaga się, by oferta była przygotowana na Formularzu Oferty (Załącznik nr 1), w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści. Oferta powinna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty w formie kopii, o ile upoważnienie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Zamawiający będzie żądał przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie przed zawarciem umowy z wybranym wykonawcą.

 4)      Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

5)       Oferty należy składać w jednym egzemplarzu. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

  1. OTWARCIE OFERT

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.08.2021 o godz.10.20

 

  1. OCENA OFERT

1)       Kryterium decydującym o wyborze oferty, przy uwzględnieniu, że oferta jest ważna pod względem spełniania wymogów zawartych w niniejszym Zaproszeniu, jest zaproponowana przez Wykonawcę cena za 1 godzinę usługi brutto  Najkorzystniejsza oferta uzyska najwyższą ilość punktów, zgodnie ze wzorem"

On= (Cmin/Coc) X 100 pkt.

On - ilość punktów przyznana danej ofercie

Cmin - najkorzystniejsza cena za realizację przedmiotu zamówienia

Coc - cena oferty ocenionej

 

 

2)       Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

3)       Jeżeli okaże się, że nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych. Zamawiający przyzna Zamówienie Wykonawcy, który spełnia wszystkie warunki określone w niniejszym Zaproszeniu i uzyska największą ilość punktów .

4)       Zamawiający — po uprzednim wezwaniu do wyjaśnień odrzuci ofertę z rażąco niską ceną — wskazującą na nieuwzględnienie przez wykonawcę pełnych kosztów realizacji zamówienia, w tym kosztów wynikających z przepisów prawa pracy i przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, w szczególności kosztów wynikających przepisów o płacy minimalnej.

  1. INNE POSTANOWIENIA

1)       Termin realizacji zamówienia od podpisania umowy do 31.08.2022r.

2)       Wykonawca zapewnia wyposażenie zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011r. bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych obowiązki Ratownika Wodnego

3)       Płatności: po wykonaniu usługi i wystawieniu faktury przez wykonawcę

4)       Płatność za fakturę dokonywana będzie w terminie 14 dni od doręczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.

5)       O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę odrębnym pismem. W sprawach nieunormowanych niniejszą dokumentacją ma zastosowanie Kodeks Cywilny.

6)       Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłuży ofertę najkorzystniejszą z punktu widzenia kryterium przyjętym w niniejszym zaproszeniu. 7)       Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia urnowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

 8)      Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

9) Umowy są jawne i podlegają udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej.

10)     Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.

11)     Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w Zaproszeniu.

12)     Zamawiający zastrzega sobie możliwość pozostawienia zapytania bez rozstrzygnięcia, jak również unieważnienia (odwołania) postępowania bez podania przyczyny.

 

 Informacje dodatkowe:

1)       Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Oferentem,

2)       W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie podpisania umowy.

  • Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
  • Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych lub częściowych.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
  1. Postanowienia dotyczące przetwarzania danych osobowych:

1)       Wykonawca, składając ofertę, wyraża zgodę na przetwarzanie przez Zamawiającego, uczestników postępowania oraz inne uprawnione podmioty danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018r. zawartych w ofercie oraz w jej załącznikach.

2)       Zamawiający informuję, że dane osobowe, o których mowa w powyżej przetwarzane są w celu wypełnienia prawnie usprawiedliwionego celu, jakim jest w szczególności:

a)przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

b)zawarcie i realizacja umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawca; c)dokonanie rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy;

d)przeprowadzenia ewentualnych postępowań kontrolnych i/lub audytu przez uprawnione podmioty.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Wykonanie naprawy odspojonych płytek na posadzce podłogi w budynku hali sportowej przy ul. Brzozowej 4 w Kątach Wrocławskich.

07‑06‑2021 09:59:58

Zapytanie ofertowe

Dotyczy: wykonanie naprawy odspojonych płytek na posadzce podłogi w budynku hali sportowej przy ul. Brzozowej 4 w Kątach Wrocławskich.

Zamawiający: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Kątach Wrocławskich,
 ul. Zwycięstwa 23, 55-080 Kąty Wrocławskie, NIP 896 12 03 814

Przedmiot zapytania:  przesłanie oferty cenowej na realizację zamówienia realizowanego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r. poz.2164 ze zm.), tj. wykonanie naprawy odspojonych płytek na posadzce podłogi w budynku hali sportowej przy ul. Brzozowej 4 w Kątach Wrocławskich.

Opis zamawianego obiektu: integralną częścią zapytania ofertowego są zalecenia zawarte w opinii technicznej rzeczoznawcy budowlanego. Dodatkowo prace należy prowadzić w sposób jak najmniej utrudniający korzystanie z innych pomieszczeń hali.

Termin realizacji zamówienia:

 31.07.2021r.

Termin płatności:

14 dni od daty stwierdzenia należytego wykonania zamówienia stwierdzonego protokólarnie przez obie strony.

Dokumenty, termin i miejsce złożenia oferty:

– oferta cenowa w formie papierowej: GOKIS Kąty Wrocławskie, ul. Zwycięstwa 23, 55-080 Kąty Wrocławskie, pok.15 l

– lub mail: biuro@gokiskwr.pl

Ofertę należy złożyć do dnia: 10.06.2020r. do godz. 15.00

Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania są:

Paweł Pilski tel. 605033683

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
545KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Termomodernizacja istniejącego budynku hali sportowej Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Kątach Wrocławskich przy ul. Zwycięstwa 27

22‑08‑2017 13:59:56
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik doc Przetarg pisemny nieograniczony na demontaż i wymianę okien w budynku
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
13KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc SPECYFIKACJA DO ZAMÓWIENIA
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
SPECYFIKACJA DO ZAMÓWIENIA
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
165KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów archiwalnych: 20 Numer strony: 1  2  
Informacja wytworzona przez:
Paweł Pilski
email: pawel.pilski@gokiskwr.pl
, w dniu:  11‑08‑2009 09:46:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Daria Konieczna , w dniu:  $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Data ostatniej aktualizacji:
13‑12‑2022 09:27:46
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive